Meneroka Kad Kredit Tunai Terbaik di Singapura: Standard Chartered Simply Cash – ESTOA

Meneroka Kad Kredit Tunai Terbaik di Singapura: Standard Chartered Simply Cash

Membongkar Bonus Tanpa Tandingan dan Provisi Ganjaran Yang Tidak Tertandingi


Advertisement


Advertisement


Dalam dunia kewangan Singapura yang sibuk, siapakah yang tidak akan menghargai kad kredit yang mudah dan lurus ke depan dengan pulangan tunai yang murah hati? Kad Kredit Tunai Mudah Standard Chartered adalah tiketnya. Direka untuk memaksimumkan pulangan atas perbelanjaan harian anda, kad ini menawarkan akses yang tidak tertandingi kepada ganjaran pulangan tunai yang mengagumkan dengan kadar tetap 1.5%.

Bayangkan sebuah kad kredit pulangan tunai di Singapura yang tidak membebani anda dengan keperluan perbelanjaan minimum atau had pada pulangan. Ya, tiada lantai atau siling perbelanjaan, hanya lautan potensi penjimatan yang tidak berkesudahan! Kad yang kaya dengan manfaat ini disesuaikan untuk mereka yang mencari kesederhanaan dan kejelasan dalam transaksi kad kredit mereka.

Adakah ini tidak menggembirakan? Tunggu sehingga anda mengetahui tentang tawaran menarik yang datang bersamanya – sebuah Dyson SuperSonic, Nintendo Switch OLED atau Apple iPad Gen 9, siapa yang mahu? Tetapi pertama, kita akan melihat lebih dekat pada paku dan baut yang mengarah operasi kad ini.

Advertisement


Di bawah Kad Tunai Mudah, pemohon kad kredit Standard Chartered yang layak boleh mendapatkan ganjaran yang menghangatkan hati dan bonus promosi yang menarik. Untuk mengakses ini, mereka harus memenuhi keperluan perbelanjaan sampingan sebanyak S$500 dalam masa 30 hari dari kelulusan kad. Walau bagaimanapun, ini bukan sekadar promosi kad kredit standard. Ganjarannya tidak dapat dinafikan menarik, termasuk alat Dyson yang menggoda, permainan Nintendo Switch, dan juga iPad Apple yang ramping.

Terpesona dengan tawaran menarik ini? Berikut adalah sesuatu untuk mengekalkan minat anda – peluang untuk mendapatkan sehingga S$90 dengan ‘baucar e-capitaland’; ini semudah mengalirkan pembayaran anda melalui SCB Easy Pay atau SCB Easybill. Ini diperuntukkan untuk pembelian yang ditempatkan pada ansuran dalam Akaun Simpanan SCB atau Akaun Semasa dalam 60 hari kelulusan. Ada juga bonus tambahan baucar e-capitaland S$70 setelah membelanjakan minimum S$1,000 pada bulan kedua. Serangkaian ganjaran yang menarik, pastinya.

Advertisement


Janji menarik ganjaran kad kredit di Singapura tidak terhad kepada pemberian produk dan baucar elektronik. Kad Kredit Tunai Mudah Standard Chartered juga mengeluarkan penjimatan di pelbagai kedai. Ini termasuk tawaran dari TANGS, Caltex, Agoda, dan Maraton Singapura Standard Chartered yang tersedia pada tahun 2023. Dari pembelian yang disederhanakan di TANGS hingga penjimatan pada tempahan hotel di seluruh dunia melalui Agoda dan Expedia, kad ini merentasi jauh dan luas.

Sekarang, mari kita pecahkan peti kebolehlakuan. Kad Tunai Mudah terbuka untuk warganegara Singapura, PR, dan warga asing berumur 21 tahun dan ke atas. Untuk memenuhi keperluan pendapatan minimum untuk Kad Tunai Mudah, pemohon Singapura/PR harus memperoleh lebih dari S$30,000 setahun, di mana warga asing harus mempunyai pendapatan lebih dari S$60,000. Jangan terlalu risau tentang yuran tahunan yang menakutkan! Yakinlah, tahun pertama anda akan menerima pelepasan yuran tahunan, memberi anda pengenalan yang lancar ke dalam pengalaman kewangan yang memberi ganjaran.

Advertisement


Jadi, untuk mengakses dunia kad kredit pulangan tunai yang cerah di Singapura, seperti Kad Kredit Tunai Mudah SCB, perjalanannya mudah dan menguntungkan. Pengguna berbelanja tinggi akan mendapat manfaat maksimum, berkat pendekatan yang tidak terikat kepada ganjaran pulangan tunai kerana tidak ada had maksimum! Dunia petualangan menanti dalam bentuk pulangan tunai tanpa had, kad kredit tanpa perbelanjaan minimum, tawaran menarik pada Dyson SuperSonic, Nintendo Switch OLED, Apple iPad di antara lain-lain, dan pijakan dalam pelbagai promosi.

Namun, ini bukanlah akhir dari jejak. Lebih banyak harta karun menanti dalam bentuk kadar tempahan yang dikurangkan, diskaun, penjimatan dan baucar. Hanya memohon Kad Tunai Mudah dan berjemur dalam manfaat dan perkhidmatan superlatif yang ditawarkan oleh salah satu bank terkemuka di Singapura, Standard Chartered. Pengalaman yang hebat menanti, adakah anda bersedia untuk merebutnya?

Advertisement